Spoedtandarts Leiden

Spoedtandarts in Leiden

Heeft u last van ernstige pijn aan de uw mond of gebit en bent u direct op zoek naar een spoedtandarts in Leiden en omgeving? Neem dan direct contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)71 514 18 38

Direct behandelen

Soms kan het zijn dat een behandeling niet op zich kan laten wachten. Niet alleen kan het erg pijnlijk zijn wanneer u zich niet direct laat behandelen, het kan ook leiden tot een verergering van de schade of aandoening en op de lange termijn complicaties opleveren. Wanneer er een acuut probleem ontstaat kunt u contact opnemen met Tandartspraktijk Maresingel. Indien wij u niet direct van dienst kunnen zijn dan hoort u gelijk het telefoonnummer van de dienstdoende praktijk.

Hulp bij spoedgevallen

In samenwerking met een aantal praktijken in de buurt zijn wij 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar voor spoedeisende hulpverlening. Indien wij u niet direct te woord kunnen staan hoort u het telefoonnummer van de dienstdoende tandarts. Heeft u last van een acuut tandheelkundig probleem en bent u op zoek naar een spoedtandarts in Leiden en omgeving? Neem contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)71 514 18 38

Wel last maar geen spoed

Heeft u geen last van acute pijn? Neem dan tijdens kantooruren contact met ons op voor een afspraak. Ook als u nog geen patiënt bent kunt u bij ons terecht. Wij schrijven u dan in tijdens uw eerste afspraak. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)71 514 18 38. U treft onze openingstijden onderaan deze pagina.